Thursday, March 6, 2014
"Изцяло новите" механични суичове на Razer или кога прекрачваш границата
Както може би повечето от вас знаят от известно време насам, механичните клавиатури се превърнаха в една моя мания. Логично бе и вълнението ми, когато вчера вечерта видях пост във фейсбук профила на Razer, който загатваше за тяхна нова клавиатура на снимката. Не съм сигурен дали няма да сбъркам със следващото си изказване, защото очевидно по никакъв начин не съм имал достъп до въпросният продукт, но мисля че този път от американската компания (на която съм фен впрочем) прекрачи границата повече от допустимото.
Отваряйки линка към страницата, на която представят новото си произведение на гейминг изкуството, в очите ни се набива как това е първият в света суич създаден специално за гейминг и как технологията зад него е изцяло нова. Нещо което за ентусиаст като мен звучи безкрайно интересно и обещаващо. Можете да си представите разочарованието ми като след преглеждането на снимките по-надолу първото което виждам е суич, чийто дизайн е очевиден rip off на оригиналните Cherry суичове (излезли на пазара през 1983 година!!!). Надявам се да съм в грешка и двете компании по някакъв начин да са работили заедно по разработката на хипер-супер-мега-дупер геймърските суичове, които почти сами ти печелят играта, но жестоко се съмнявам, защото опита ми до момента показва, че Razer обикновено си разработват (открадват) нещата сами.
Още по-голямо изненадване за мен беше и реалната причина, поради която вълшебните изцяло нови механични суичове са най-доброто нещо правено за гейминга до момента, а именно намаленото разстояние, което е необходимо, преди да активираме суича и то с невероятните 0.3 милиметра! За тези от вас, които не са запознати с една от най-разпространените теории за избора на суич искам да вметна, че за гейминг се препоръчват червените и черните суичове (въпреки че както съм казвал вече всичко е до лично предпочитание), защото по време на игра копчетата така и така се натискат до долу и суич с обратна връзка (като сините например) не е обходим.
Надявам се да съм в грешка и наистина тази тяхна "разработка" да се окаже едно от най-значимите неща за гейминга, но в момента ми се струва по-вероятно слънцето да угасне, отколкото теорията ми за безсмислеността и ужасния маркетингов ход (който за съжаление работи безумно добре сред масата от играчите) на всичко да се лепва етикет "геймърско", за да продадат продуктите си, които иначе не са нищо особено.
Призовавам ви все пак да поразгледате нещата и сами и да си създадете собствено мнение, което ще се радвам да споделите с мен, ако ви се занимава да поговорим по темата :)
Subscribe to:
Posts (Atom)